you are my angel, send from above

Happy Valentine's Day! ♥

Det är kärlekens dag idag. Det är idag alla kära och lyckliga ska spendera dagen tillsammans och vara gulliga medan vi singlar ska sitta hemma, äta en massa choklad och tycka synd om oss själva...hmm eller så tycks en hel del tänka.

Jag skattar mig lycklig. Jag har en familj som älskar mig, vänner som alltid ställer upp och en fågel som håller mig sällskap :) Idag är en dag då vi ska uppskatta det istället för hur mycket sex man får. Eller ah, ni fattar :P Ta det inte fel heller. Jag önskar alla som har hittat sin kärlek all lycka.

Det blev en mys frukost med familjen med en massa gott (denna frukost utmärkte sig ifs inte så mycket från våra andra helg-frukostar, muaah alltid lika mycket mat ^^). Pappa hade köpt blommor till mamma, bror och jag gav mamma och pappa bio kortet och så försökte vi skrapa fram en stor vinst på en triss. OCH så fick jag öpnna mitt brev från den hemlige avsändaren. Usch vad jag grät!

Catherine Rocio Jimenez,
min kärlek för dig går inte att uttrycka i ord. Det är få vänner jag verkligen har kunnat kalla för min bästa vän och du är en av dem. Det är även få som verkligen har klarat av att stå ut med mig no matter what. Jag är stolt att kalla dig för min vän, fast du är så mycket mer än det. Glöm aldrig den enda du verkligen kan lita på här hemma i Stockholm ♥





 



If Tomorrow you feel lonely it's ok
Te prometo princesita volvere
Please stop the crying se me va el avion
When you miss me pon nuestra cancion ♥

                                       
Jag är inte rik i pengar, men jag är mångmiljonär i kärlek!

Om jag kunde skulle jag tillägna en dag för var och en, finna de perfekta orden taget från hjärtat och gått till alla mina underbara vänner som ställer upp för mig. Men jag vet att jag inte behöver bevisa min kärlek för er. För jag hoppas att jag visar den tillräckligt mycket varje dag. Något rätt måste jag göra om jag har er i mitt liv.

En anning klyschigt va? Men det är så jag känner, so you will just have to deal with it my dear ones ;)


Kommentarer
Postat av: stina

Vill du rädda ett liv?

Alla kan vi göra något och även du.

Vi är mitt uppe i alla barnhjärtans månad där vi samlar in pengar till trasiga hjärtan.

Besök min blogg och välj själv om du vill spendera 30kr till ett otroligt gott syfte.

Jag tackar för ni tog er tid och tackar än en gång om ni gav en hjälpande hand. Mvh Stina

2010-02-14 @ 22:12:05
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

fin kort :D

2010-02-16 @ 14:11:54
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0