det är okej att vara egocentrisk ibland

Jag skulle nog kunna springa ett helt marathonlopp just nu. Jag är grymt speedad och behöver göra mig av med all energi. Vad ska jag hitta på?

Har haft helvetes passen hela veckan. 17-22, 16-21, 16-22...man hinner knappt göra något innan för att man sovit bort halva dan efter att ha suttit uppe halva natten för att man kommit hem halv tolv efter jobbet. Det är som en ond cirkel man inte kommer ur.

Och nu denna natt har jag försökt komma fram till lite vettiga beslut angående min födelsedag. Till min hjälp har jag haft min underbare kusin Moises. Söker man på kontrollfreak så kommer nog en bild på mig upp, iallafall när det gäller fester. Speciellt mina fester. Usch, vilken förbannelse!

Kommer alla ha kul? Kommer alla komma överens? Kommer alla ens vilja komma när jag sagt vart vi ska gå? Hur ska jag se till att det blir bra???

Så nu har jag blivit tillsagd några gånger, flera tusentals gånger rättare sagt, att nu får jag skärpa mig. Det är jag som fyller år, det är jag som ska ha kul, det är jag som ska bestämma vart vi ska gå. Det är mig man ska underhålla och komma överens med. Så nu tänker jag (försöka iallafall) strunta i vad alla andra tycker. Imorgon skickar jag iväg ett av mina kända mass sms och säger vart vi ska och att vi ska ha grymt kul no matter what! Jag vet att mina vänner kommer att inse vad som är viktigt egentligen och acceptera mina beslut. För mina vänner är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: fio

Håller fullständigt med nadja :)



2010-08-26 @ 09:16:53
Postat av: catti

bra! fortsätt tänka så nuu! Det är din födelsedag och det är dig vi ska fira!! :D <3

2010-08-26 @ 11:34:52
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0