man har inte misslyckats förrän man slutat försöka

Det är höstlov för de flesta nästa vecka. Men inte för lilla mig, fast har haft ett minihöstlov nu istället.
Har varit och besökt min mormor och mostrarna i Viksjö. Och så har jag tränat som en tok med Sofia. Tummen upp för oss! JA! Så har jag haft tjejkväll med mina fina töser, mys till max.

Finaste finaste Madde har fixat ett (obetalt) fotojobb åt mig :) Ska fotografera Elin Forsell som ska starta upp en hemsida med information om bla hennes pilatespass på Medis. Jag ska alltså fotografera när hon håller i sina pass så hon får snygga bilder till sin nya hemsida. Jag har ju velat kicka igång min foto "karriär" so this is it. Inget betalt men får reklam. Och vet ni vad! Jag ska köpa en kamera nu nästa vecka, så fort Stefan blivit friskare så han kan träffa mig :) Då ska det fotas för fullt. Har redan två intresserade.

Nu måste jag bara starta upp en till blogg eller liknande som Elin Forsell sedan kan länka till så jag kan få min reklam. Måste fixa bilder då, jag gjorde inte ens sånt här på gymnasiet...

Kommentarer
Postat av: madde

hihi way to go babe!

2009-10-24 @ 00:39:56
URL: http://madeleinecarlsson.wordpress.com
Postat av: sofia

u p p d a t e r a !

2009-10-28 @ 15:42:22
URL: http://frequent.blogg.se/
Postat av: madde

agree.

2009-11-01 @ 18:44:37
URL: http://madeleinecarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0