you got me walking on the moon

Kontrollskrivning i matte och fysik, i don't wan't to talk about it. USCH!

Åkte till staden för att träffa Catti, så att jag kunde få mina penar jag lagt ut på biljetterna till NEW MOON! Snart så är det dags :D

Jobb, Sebbe min pojke var glad att se mig. Han hade mycket att visa mig som han fått efter kalaset i lördags. Nu är han en stor pojke på hela 6 år och en hel tand mindre. Den tappade han när de va i Cypern under höstlovet.

  

Folk gillar trevliga tågchaufförer. Jag var så trött på vägen hem från jobbet så jag missade alla trevliga meddelanden vi fått av vår tågchaufför men hörde det sista som vi fick när jag gick av på t-centralen.
- Så vill jag tacka för denna resa och hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll. Tack även för att ni...
 Tänk hur mycket trevligare det låter än det gamla vanliga
- Nääästa. T-centralen. Se upp för dörrarna. Dörrarna. Stängs. Släpp dörrarna...NU!

Det är få människor i denna värld som förtjännar ren och underbar lycka, men du min underbara Catherine Rosio Jimenes är en av dem. Jag är glad för din skull om det här går vägen, really I am. Men som jag sa tidigare idag, lite sotis är man kanske ändå men bara för att jag också vill ha det fina som du och många andra har.

Dagen har avslutats med ett ytterst trevligt telefon samtal. Ett nästan 2 timmars samtal, kul :)

Theres something that you do baby, that got me walking on the moon ♥

Kommentarer
Postat av: cath

Åh du är bara för söt =)

your time will come ^^ det måste dyka upp någon som är värd dig bara, den kan inte vara vem som helst you know ;)

Love <3

2009-11-12 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0