snark

Har pallrat mig till skolan. Till vår alldeles sista kemilektion! Glädje! :) Nej nu kanske Amal blir ledsen, det har ju ändå varit...kul ehm. Eller nåt. Och så blir det avslutning på Oleary's, kul, men icke ska jag få gå inte. Nej för de har valt torsdag fucking eftermiddag när jag jobbar -.- Jag vill också ha kul och äta sen lunch med de :(

Mata monstret fort fort fort! Jag är sjukt hungrig och ingen vill luncha med mig. Saknar gymnasiet då jag kunde dra med mig minst en på en tidig lunch. Eller ah, de flesta rusade till matsalen så fort matsalen öppna. Men inte här inteeee, här är man för fin för det. Haha, nej så är det inte heller, jag är bara grymt hungrig och trött. Så det blir ett riktigt flum inlägg.

Enjoy :)

Filip hälsar med en puss och kram ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0