jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

Skola. Känslor. Chock. Så kan man nog summera dagen. Det har varit en slitig dag. Livet bara slänger på oss en massa skit när vi minst behöver det.

Ta inget för givet. Att förlora en nära på det sättet är jobbigt. slitsamt. chockerande. precis som dagen varit. Jag beundrar hennes mod att gå in i klassrummet efter att ha fått nyheten, jag beundrar hennes lugn som hon haft efter det. Vi kände oss alla på oss vad som hänt men hoppades på det bästa. Vi fick tyvärr våra värsta farhågor bekräftade senare. Life is a bitch! But I will pray for you.

Jag har en ny syn på hösten. Hösten är en tid för sorg, för att sörja över det vi inte längre har, sörja över de som vi har förlorat.


Var stark, vi tänker på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0