fredagsmys

Har suttit och bara funderat i min ensamhet. October sky har gått i bakgrunden och nu när den är slut insåg jag att jag borde ha kollat på den. Den verkade bra, någon som sett den?

Jag behöver förändringar i mitt liv. Började med att skapa kategorier på min blogg. Läste gamla inlägg och la märke till hur mycket jag lovat mig själv. Speciellt när det gäller skolan. De problemen jag hade med skolan då har jag även nu. Tragiskt egentligen, men finns inte mycket man kan göra över nu. Haha,  hade även lovat mig själv att byta ut det här skit skrivbordet. Det har ju heller inte blivit av haha. Nu är det sent och jag behöver sömn. Får se hur taggad jag är på att börja med att förändra mitt liv imorgon.

Underbar reklam. Jag vill ha fredagsmys, varje dag, with my special ones.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0