rastlös

Ja, jag känner mig rastlös som fan. Eller jag vet inte riktigt. Det känns mer som om det är något som fattas men jag kan ju inte komma på vad! Fy farao vad frustrerande! Jag vill spola fram två månader och fortsätta därifrån.

Har nu läst ut Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. Oh my, det är verkligen en bok att rekomendera! Man blir förälskad från första början. Hm, undra vad killar tycker om boken. vet ju bara vad tjejer tycker. Ska nog tvinga på min bror boken och se vad han tycker, hihi. På baksidan av boken står det en mycket intressant sak som borde synas tusen ggr mer än vad den redan gör. Varning! Kan vara beroende framkallande! Mhm,det borde jag ha blivit varnad för innan. Aja, ni som inte har läst den, LÄS DEN!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag har utmanat dig för jag är så nördig! : )



http://missknox.blogg.se/2009/march/utmaning.html

2009-03-08 @ 21:31:58
URL: http://missknox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0