we are the champions

Nu är jag tillbaka från spanien. Och vet ni vad....VI VANN! Helt otroligt ju! :D



Av någon skum anledning så kan jag inte ladda upp fler bilder så ni får nöja er med denna för tillfället. Vågar inte lova några fler för då kommer det inte att bli av alls.

Hm, såå spanien i fem dagar. Vi hann faktiskt inte med så mycket. Hade velat åka till storstan Madrid men det hann vi inte med. Dagarna gick bara ut på att träna, träna, träna och äta. Vi sov knappt :P Men det jag däremot hann med var att skicka in min tallrik med mat tre gånger till köket innan jag vart nöjd och därmed reta upp kyparen RIKTIGT ordentligt. Jag hade beställt en omelett med champinjoner, det var allt som fanns med i den rätten. Ägg och champinjoner. Och sen när de kommer ut med den så ser jag att den är bombad med skinka. Så jag klagar och kyparen skickade in tallriken och sa att de skulle komma med en ny. 20 min senare kommer de tillbaka och då är tallriken halvfull. De har inte alls tillagat en ny, de har bara plockat bort all skinka för hand. Det fanns tom skinka kvar. Jag skickar tillbaka tallriken ännu en gång och så kommer de tillbaka med en omelett med tonfisk. Ah, jag fick nöja mig efter det. Catti tyckte jag var allt för jobbig efter det.

Att spendera fem dagar med gruppen i spanien var underbart. Var så skönt att umgås med dem i en annan ny miljö. Och att vi vann också var ju underbart!


   

Kommentarer
Postat av: cath

höhö naa det tyckte jag inte alls ^^

men den dan vare ju bara fööör mk haha :P t.o.m jag blev utsatt! han spillde ju på mig! hahah

2009-07-05 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0