du är bara en av många människor jag drömt om

Jag vill kunna ladda upp bilder. Det vill inte ge med sig och bara sammarbeta.

Jag har saknat att blogga. Har satt mig framför datorn flera dagar och börjat skriva men så strejkar hela bloggen och ingenting går som  jag vill att det ska. Sommaren är här och det är fint och soligt ute. Har inte kunnat njuta av solen en enda dag ännu. Men på måndag börjar min semester på riktigt!

Imorgon är det konfirmation. Känner hur separationsångesten smyger sig på mig. Hur ska jag klara mig utan alla dessa "underbara" människor. Eller ah, flera är underbara på riktigt :) Och Timmy som inte ens bor här. Honom kommer man säkert aldrig se mer. Nä, jag klarar nog inte av det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0