lördag

Mhmm, jaa jag har varit grymt duktig till skillnad från vissa andra fröknar och vart i skolan dessa två helt onödiga dagar. Ni borde bli utan studiebidrag tycker jag, ha! Fick tillbaka mitt tio veckors gamla MaC prov. Fick hela 14/24 p, VG- till duktiga mig ^^

Fredag kväll. Hur lugn som helst med mina söta flickor Kajsa, Sofia och mini-Sofia. Såg på Barnhemmet, halvbyggde en soffa och spelade Mellan tummen och pekfingret (som mini-sofia total ägde oss på). Hur kan det vara möjligt att en 8-årig flicka är smartare än tre mycket smarta tjejer! Haha, we got our assed kicked big times!

Idag har jag varit extra duktig och pluggat matte. Har ju två månaders matte att ta igen. Senare kom Anela och Kajsa. Vi gick, åt choklad, kom hem och tittade på Wall-e. En så underbar film! Tänk om vi skulle få en till chans att börja om från början. Att åter få ett nytt försök att bygga upp vår värld och ta hand om den bättre. Skulle vi ta den då? Skulle mänskligheten ta den gyllene möjligheten att göra det. Såklart att vi inte skulle, vi är så sjukt bortskämda. Eller?

Ibland när du pratar så hör jag bara bla bla bla prrrtttfff


Varsågod, säg det bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0