I'm singing oh oh on a friday night

Historia A, framkallning av bilder från i sommras, ensemble B, staden med Fabian och Sofia, donken med underbara människor (+ Amna & Linnea som också är underbara)! Det är vad som hänt idag. Inte alls som jag planerat men det slutade upp riktigt bra ändå skulle jag vilja säga. <3
Lånade hem en av skolans Nikon kameror över helgen. Tänkte vara lite kreativ och fota staden imorn igen och lite annat smått och gott.

Gjorde en hemsk upptäckt idag. Det var sjukt många som kissade lite här och där, vart jag än vände blicken. Hur kan man vara så disgusting! Jag tycker det är riktigt äckligt när man gör så! Enligt en viss person så är det en underbar känsla som man bara inte kan gå miste om (och då gäller det killar). Denna personen var då tvungen att känna på den känslan just när vi var på väg hem -.-

Jag saknar verkligen att läsa har jag kommit på. Eller just den tiden man har för sig själv när man sitter ner och läser. Jag ska ta tag i det hela och börja läsa mer. More reading for the people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0