det är bara skit

Det är kallt, jag är trött, hungrig och övergiven. Madde du hade rätt, klart Sanna sket i skolan ;) Så nu sitter jag här helt själv och fryser snart till döds.

Våra underbara thailändska (?) städerskor går runt och pratar ching chang språk. Undra om de går runt och snackar skit om oss.
"Åh de här skitungarna, de går bara runt och smutsar ner. Vad tror de att de är? Muhaha en vacker dag så kommer de få städa efter mig när de misslyckas med sina liv!"
Det skulle kunna vara så, vem vet.

Någon ge mig lite sällskap. Tror fan jag åker hem snart, såhär kan det inte vara!

Kommentarer
Postat av: cath

hahaha sköna thaimänniskor XD

varför äre så för apa! du kan ju messa mig . Då blir allt bra :D

<3

2009-01-15 @ 10:44:15
Postat av: m-man

hahah thai people

fy fan asså

2009-01-17 @ 16:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0