tillstånd förvirrad

Dagen har varit någorlunda okej. Skolan bara flög förbi, slapp svenskan och hade besök av olika högskolor. Inte för att det gjort mig klokare på något sätt. Jag är bara mer förvirrad än innan! Snälla kan ingen bara komma och ta tag i mitt liv åt mig.

Jag tror jag vet vad jag vill plugga men det finns inte där jag vill att det ska finnas. Eftersom jag är en riktig familjemänniska och inte kan lämna mina älskade här vill jag inte plugga i ett far far away town. Man ska kunna pendla så ja, jag har inte jätte många högskolor att välja på. Eller så är det för många, men imorn ska jag prata med Stephan och så ska jag boka en tid hos studievägledaren och hoppas på att bli klokare. Om det inte funkar så får jag göra som jag gjorde när jag skulle välja gymnasieutbildning och skola. Jag tog det närmsta och det roligaste och se, det har funkat riktigt bra för mig.

För de som ännu inte fått höra om hur början av min sommar kommer se ut så kommer det en miniplanering här.
  • 5 juni, ta studenten
  • festa gärnet (eller ha roligt på annat vis)
  • 10 juni, åka till Gotland med konfirmander
  • 18 juni, komma hem
Och nu har jag även fått veta att jag kommer få åka till Italien i maj. En hel vecka i Assisi med ett super gäng, även detta ska göras med konfirmander. Ja jag är en super kyrktönt, and I'm proud of it! Så lite resande kommer jag få vara med om :)

Snart är det lov och jag är trött på vintern. Ännu tröttare är jag på mitt cp tangentbord!

Kommentarer
Postat av: Kaajssa

Ska du till Italien :O Take me with you!



Haha, försten så ska jag nog åka till Dalarna tis-fre på lovet och då blir det troligen Romme på onsdagen ;)

2009-02-18 @ 15:17:21
URL: http://kaajssas.blogg.se/
Postat av: cath

..och vi ska till spanien på sommaren och sen dra och plugga i uppsala ^^ hihi. Du glömde dom två grejerna liksom... höhö

2009-02-18 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0