det löser sig va

Jag vill bara skrika. Skrika så högt och bara slita lungorna ur mig! Jag försöker verkligen, jag anstränger mig så hårt så jag tror snart alla kommer se det. Jag vill att allt ska vara bra. Att det ska fungera. Vill vara positiv och glad.

Tänk på fåglarna. De kan bara ta sitt pick och pack, sprida ut sina vingar och flyga långt härifrån. Jag vill vara en fågel, jag vill sprida ut mina vingar och flyga långt långt bort. Långt bort från hela den här smeten jag är mitt i just nu. Smeten som jag så desperat vill ur från men ändå vara kvar i för framtiden skrämmer mig mer än vad den någonsin gjort. Hur ska jag klara mig ur det här...

Fuck this!

Kommentarer
Postat av: Kajsa :)

Jag kan käka upp den där smeten och sen tar vi våra fake-vingar och flyger iväg ;)

2009-02-12 @ 20:10:01
Postat av: cath

du klarar det! you know it^^

we'll survive everything hihi =D

2009-02-16 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0