söndag

Sol, sol, sol...och regn?

Solen höll i sig ett bra tag men ah, det va kanske för bra för att vara sant? En dags regn är helt ok, bara solen kommer tillbaka snart. Var ute och gick redan vid tolv fast det dåliga vädret. Det var inte kallt så det var helt perfekt. Visade Nando och Dennis vårt underbara Jordbro, deras nya hem. Jordbro är faktiskt inte så hemskt som folk påstår om jag får säga mitt! Sen träffade jag Sofia och Tobbe för att gå på en fotorunda. En fotorunda som slutade upp med sandaler i lera och upptäcktsfärd till Nynäshamn. Astrevligt hade vi det!

När våren är här börjar folk sakta men säkert krypa ut ur sina nästen. Folk börjar träffas igen! Igår runt två var jag ute med Taner och Lelle och njöt av solen. Vi var nere vid fotbollsplanen där det var ett gäng som spelade fotboll. Solen kommer, folket kommer. Och idag kom Taner och Tintin och hämtade upp mig och Shnas och vi tog en tur till Vega baren. Det är härliga tider påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0