let me shine

Solen skiner och livet leker!

Fullspäckad vecka! Plugg varje dag, träning, förberedelser inför helgen och nu upprepar jag allt som jag skrev på mitt förra inlägg. I tisdags var jag och fika med sötaste Havik. Fikade på drottninggatan och sen satt vi och stekte på kungsträdgården. Mysigt som bara den!

(En av bilderna på Havik från plåtningen i studion)


Mösspåtagning idag! Vet ju egentligen inte alls hur detta går till men jag ser fram emot det iallafall hihi ^^
Sen ska vi in till stan och sitta på någon uteservering och bara njuta av livet. Kan det bli bättre eller? Ehm jo, bort med plugget! Då blir Nadja glad :)

Så ser ni studenter med mössorna så kan det vara lilla jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0