en tjurskalle, en pessimist och en nadja

Det är torsdag och solen har stekt på för fullt! Våren är här för att stanna den här gången. Vårjackan är framme och solglasögon är lånade av finaste Kajsa :)

Dagen har varit helt onödig då jag försov mig till 9, kom till skolan och hade bara historia (där vi smet och åt lunch, rullade till Handen, köpte kaffe och strövade omkring) och studentmöte. Men kom självklart för att träffa mina babes men möttes av en tjurig Sanna, som inte hade någon teori om sitt dåliga humör, och en typisk Maddelusk. Jag däremot var hur glad som helst och lät mig inte påverkas av mina flicks. Jag älskar ju er ändå, hihi! <3

Sofia har legat hemma och vart sjuk, bli frisk. Imorgon måste du hålla mig sällskap och njuta av solen på håltimmen!

Jag efterlyser en cykel gott folk. I år tänker jag banne mig ha en cykel att åka omkring på. Om ni vet någon som är intresserad av att sälja sin fina mormors cykel till en cykel sugen tjej så är det bara att säga till! :)

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Så lite så fina Nadja :)

2009-04-03 @ 14:54:21
URL: http://kaajssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0