it's not in the way that you told me

Har inte riktigt kännt för att skriva nu på de senaste dagarna. Har inte tagit kontakt med någon under helgen varken in real eller genom datan, inget märkvärdigt egentligen. Men mina deppdagar är snart over, jag är på bättringvägar.

Skolan har visst börjat rulla igång igen, något som jag har missat verkar det som för jag har visst inte lämnat in en enda uppgift på historian :O Hur gick det till liksom, visste knappt att vi fått så många uppgifter. Skärpning Nadja!!

Studentskivan börjar nu ta mer och mer form. Maffia tema blir det och flakrundan lär bli i Haninge. Men en liten detalj som ännu inte tagit form. En liten men väldigt VÄLDIGT viktig detalj, hur fan ska det bli med mitt amigo leg. Jag måste ju fan få gå på min egna studentskiva, don't you think?

Det har varit fullt upp i skolan idag verkligen. Nära på att slå skiten ur Schmalens för hon är så uppkäftig mot mina kääära kompisar. If you mess with my friend you mess with me, skiter i om du är lärare. Deal with it...
Eller ah, i min fantasi knäböjde hon och bad om nåd....men bäst att inte göra något in real om jag vill ha livet i behåll till nästa år, ehe. Träffade på en viss..ah..person på väg till bussen. Haha, sorry Kajsa för att jag inte trodde att du sett honom på tågstationen. Men nu vart det bara en massa pinsamheter, eller vad säger du Sofia :P

Ah, saknar min lillebror :( Konstigt va? Men jag trodde verkligen att han skulle vara hemma när jag kom men det va han inte. Då vart Nadja lessen, buhu.
Men ska ta en tupplur innan han kommer med sin energi. Måste säga till honom att jag inte kommer att vara hans ledare i år. Fan han kommer att bli devistated.
Men, jag ska till Gotland med Paulo. Vi kommer att äga får där ju ^^ Medan Johanna åker på en übermysig resa till Assisi med Torkel. Hoppas de går vilse eller gör något dom inte får och blir hemskickade. Neeeej, jag är inte alls avis!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Haha, sa ju det! ;D



Så du ska till Gotland?

2008-09-09 @ 18:31:48
Postat av: malin

Nadja vi fixar en egen Studentskiva!!! :D:D

2008-09-09 @ 19:22:49
URL: http://murriis.blogg.se/
Postat av: Faabee

Naaw du sakna mig:) Miss you too sistaa:P

2008-09-09 @ 21:10:40
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha inte alls avis va!? :P men hörrö en resa me paulo till Gotland e faktiskt fett soft de oxå så de så!! de hade väl vart värre om du hade hamnat i nån annan grupp me ngn du inte vill va ledare me eller? :D

2008-09-10 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0