rent spontant

Och så va helgen över igen. Jag hann inte ens fatta att det var helg.
Kom hem från Kajsa för nån timme sen och sitter nu i min pyjamas. Orkar inte med NÅT! Ska verkligen bara chilla aaall day long.

Sov över hos snällaste Kajsa igår. Mina föräldrar drog på fest och brorsan sov hos en kompis och i sista minuten insåg jag att jag verkligen inte ville sova själv.
Försökte ragga fest utan att få napp. Ingen svarade och dom som svarade trodde man va någon annan :P Slutade iaf upp i Skogås hos Soren (eller vad han nu heter). Haha snacka om pinsamt. Han va trött som bara den och vi bara trängde oss på. Hur fräckt som helst. Men det var trevlans ändå. Tog det lugnt och snackade och pratade i nåra timmar. Taner fick komma och hämta upp oss sen nu när han är super cool och har körkort. Grattis på dig!

Att åka till VH och stå där i kylan utan nåt svar är inte acceptabelt. Bara så att alla vet! Det är rejäla minus poäng!

Det har gått mer än en månad och vi har fortfarande lycktas träffas. När ska det bli vi fyra igen... Stor saknad. Men vi är på god väg.

Premiär för Hål i väggen, 20:00! Flipp eller flopp?

The Rasmus - In the Shadows

Doesn't it bring up memories or what, haha!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Lyckad helg du! Haha, tror inte Soren vill se mig igen xD



Jo det är sant, men hos Mario på fredag kommer vi alla att träffas :D Längtar!



Åh låten <3 spelade den hela dagen sen på youtube, måste laddas ner ;D



hjärta

2008-09-15 @ 20:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0