dance til you drop

Lovet är äntligen här. Och den välkommnas med öppna armar, indeed!

Vill bara säga, min farsa och jag är GRYMMA på att dansa! :D Ja det är tillåtet att skryta ibland.
Men såhär är det. Familjen Villarreal Araya var ute och härgade i Stockholm i lördags kväll. En chilensk fest i Alvik fick det bli, där de hade en danstävling för publiken. Vi skrev upp oss för skojs skull vilket ledde till en första plats till oss. Haha, hade jätte roligt verkligen.
Merengue, twist, cumbia bjöds det på. Då hade vi en delad första plats med ett annat par. Alla andra åkte ut och vi fick köra en sista omgång. Rock n roll och salsa. Salsa, yes! Rock n roll, oh no, har aldrig dansat det i mitt liv!! Blev av med ena skon och det enda man hörde var mina skrik när min farsa fick mig att hoppa. You don't wanna know, men snacka om att jag garva den kvällen, haha. (Hoppas på bilder senare)

Så kvällen bjöd på danstävling, nya conections, trevliga dansstunder med brodern min och fulla fallande fjortisar.
Som sagt, man vet aldrig vad som kan hända när man är ute med la familia Villarreal Araya ;)

På söndagen fick vi det äntligen gjort.
Efter mässan i kyrkan och fika med mkt trevligt folk så åkte vi vidare till Abbes grav. Abbes grav, känns konstigt att skriva det, att säga det. Vi tände våra plastljus, de enda ljusen på hans grav och åkte hem. Kära vän, vi ses nästa söndag fo sho!

Just ja, grattis Rickard Cruz för första platsen i Marinera Norteña. En andra plats räckte visst inte för dig i år. Hoppas du tog alla i Paris med storm ;)
Och Machoman, hoppas du får en trevlig Grekland resa. Hoppas du får maskar i fötterna och en hemsk bränna. Nej nej, jag är inte alls bitter.




Catti, du är väl...BRA! :D

Kommentarer
Postat av: cath

haha härligt med fallande fjortisar xD



och inte väl. jag ÄR bra =D

2008-10-28 @ 21:28:43
Postat av: madde

saknar dig!

2008-11-02 @ 09:08:55
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: litow

hahaha tackar ma lady?

fick en grov solbränna iaf :D dt där med maskarna, fick lägga min mask i nån annans ..... if u know what I'm saying :P (turk-atkigt)

2008-11-04 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0