bara för dig

Eftersom maddeluskan sitter och tjatar röven av sig att jag ska skriva mkt här så får jag väl skriva lite till. (VARNING! det kommer bara bli en massa blaj)

Jadu, vet ni att Darin ska släppa en ny platta. Japp, flickidolen är tillbaka med en ny skiva där han bla sammarbetar med Kat de Luna, som han förresten tycker är väldigt snygg. Och allt som står i tidningarna om att de är på G, det är bara en massa skiiit snack mm-m. Och visste ni att han bott i Berlin ett tag. Han har visst många fans där som inte är lika skrikiga som våra fjortistjejer. Och nu bor han hemma hos mamma i Vällingby. Mhmm, det är så det ligger till med Darin, vår Idol.

OCH VET NI VAD, prison break har säsongspremiär den 20 oktober :D Vet ni hur länge vi hemma har väntat på det här eller. Ojoj ni skulle bara veta...

ja, nu så har inte så mkt mer att bjuda på.

PUSSHEJ

MADDE GNÄLL INTE!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

kära gadjet. ät mitt bajs.

2008-10-13 @ 14:26:24
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: silvia

haha och den enda utvägen att skriva ngt va om darin xD

^^ man har faktist saknat dina långa inlägg:P men det kmr när det kmr^^

2008-10-13 @ 19:36:13
Postat av: cath

jaa, saknar också dina långa inlägg! hahaah

gulligt det med darin xD

och prison break! me loove :D ska bli sååå kul att detbörjar igen :D

2008-10-13 @ 20:44:08
Postat av: anelzz

DARIIIIIIIIN<3 step up to the parteeeeeeY! dansar

vet du att när jag tar bort min "visa vad du lyssnar på" på msn, så lyssnar jag på darin. hahahahaha. skäms anela, så taskigt :(

2008-10-13 @ 22:04:22
Postat av: tuss,

hans ena nya låt som man fick gratis på PLAYAHEAD var faktist rätt okej ^^

2008-10-17 @ 01:48:32
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0