en ny vecka, en ny start

Min förkylning är i stort sett borta gott folk! :D

Jaaa, hur länge sen var det sen sist egentligen? Känns som år. Har verkligen inte lyckats få mig själv att sätta mig ner och uppdatera lite. Och nu när jag kollat på min statistik så ser jag att det ändå inte är många som följer min blogg längre :P Men men...

Mina två veckor på Kungsfoto är nu överstökade. Roliga två veckor har det varit med långa bilresor och snoriga småungar. Nu är jag inne på min tredje praktikvecka och sitter i St Eskils administrations avdelning (eller vad det heter). Ska få göra några affischer och fota olika grupper och så. Roligt ska det bli...hoppas jag.

Vad har hänt under tiden annars då. Jo min mor har hunnit fylla år och...ja inte så mycker mer egentligen :P Jag har lyckats bli riktigt lat och har inte pallrat mig till gymet at all.

I lördags hade vi besök hemma. Föräldrar från dansgruppen kom och så. Riktigt trevligt var det, synd bara att jag somnade när alla fortfarande var där. Ni vet inte hur mycket jag skäms nu i efterhand. Det är väl typ andra eller tredje gången det händer mig nu :P Det är ju verkligen inte likt mig. Nettan hade sin 18-årsfest också. Gick förbi och grattade henne och träffade en massa gamalt folk. Sen var det bara att gå tillbaka hem till mig. Min mamma var så fin med sin nya klänning. Har inte sett henne så glad på länge! :D

My dear cousin Lucho var och hälsade på igår med sin lover. Var ju så länge sen jag såg honom sist. Någon som vill donera en tusing så jag kan åka och hälsa på honom i Umeå ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gamla stan :)

2008-11-20 @ 20:18:09
URL: http://malinshemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0