mäniskor rammlar hårt

Det är söndag, det är soligt, Eurovision är slut och det är morsdag!
Grattis till alla mammor ute i världen.

Jag har köpt hostmedicin nu så jag hoppas på att jag mår bättre snart. Borde nog gå till skolan imorn oavsett vad. Alla får stå ut med mitt hostande bara, vad ska man göra liksom, så ni skulle bara våga klaga!
Och på lördag så är det uppvisning så då måste jag vara frisk. Verkar inte som någon av de jag bjudit ska komma, men vad ska man göra. Det är ändå bara en fest.

Efter att ha kännt mig som en vilsen valp hela veckan så har jag öppnat ögonen. Jag har börjat förstå hur allting fungerar i mitt liv och att jag bara kommer få acceptera hur det är. Orkar inte lägga ner någon energi på någonting om jag inte ser någon förändring. Det som vill skita sig får skita sig. Ska ta tag i det som går bra istället för jag orkar inte ha ångest över sånt som jag inte kan rå för längre. Så saker som Eva-Lenas uppgifter kan bara slänga sig i väggen >_<

Och ja nu så är visst dirtbridge bloggen nerlagd också.

Kommentarer
Postat av: Catti

Men du har ju mig ^^ då blir det alltid party =) haha ;P

ne men vi ska ha kul på lördag!

2008-05-26 @ 12:44:31
Postat av: nadja

ja vi ska fan ha the time of our lifes...typ :P

2008-05-26 @ 16:28:47
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0