ursäkta, ska dina byxor ha ett rivmärke på din ena skinka...?

Vilken helg. Känns som om jag har hunnit med en massa fast jag egentligen inte har det. Eller inte med allt som jag borde ha hunnit med.

Fredag var lite stressig till en början. Blåljus gick som sagt helt ok, hade roligt som bara den på eftermiddan.
Efter plugget åkte jag till träningen där det stressades som bara den för att få danserna klara. Stack iaf runt 19:30 för att hinna hem till Sofia där hon, Kajsa, Sanna och Hanna väntade på mig. I all hastighet bytte jag om, tog våra grejer och rusade till tåget mot Älvsjö där det var fest på G. Trevligt var det. Kvällen inleddes av ca 1 timmas Guitar Hero där jag vann över Andreas "BadBoy" tvillingen överlägset, full dessutom! *skryt,skryt* Han skämdes en hel del må jag säga hehe. Kvällen va iaf jättelyckad och alla var glada. Det är det viktiga, inga tårar den kvällen inte. En del lögnhalsar kanske, men det klarade vi av. Tillsammans klarar vi allt. Kom hem runt 7 tiden på lördagsmorgonen. Trötta, kalla och blöta kröp Sofia, Sanna och jag ner i Sofias säng.

Lördag var inte alls en trevlig dag. Det regnade, det va kallt och alla deppade. Det är så att jag har lite dåliga nyheter. Mina tre mycket goda vänner har en mamma som är döende i cancer. Och vi fick reda på att hon har blivit sämre. Jag finns där för er om ni behöver mig, det har jag sagt från dag ett! Trots det försökte alla vara på sitt bästa humör, men den dåliga energin hängde i luften. Uppvisningen gick iaf bättre än förväntat. Och förresten, grattis på den internationella kvinno dagen mina damer! Dagen va så seg att vi åkte hem så fort vi hade dansat klart. Tog en tur mot Driven där jag träffade på Magnus ståendes ute i köket. Han såg så duktig ut och en vinkning fick man också hehe. Åkte sen hem, tittade på melodifestivalen, skrattade lite åt Carolas och Andreas förlust och somnade efter det. Trötta va vi alla hemma.

Söndagen var fortfarande grå och kall, men glad va man. Åkte in till Handen C där jag fikade med Johanna och Paulo. Gud vad man har roligt med dem två. Vi skrattade åt allt och alla och snackade minnen. Efter mer än tre timmar på samma fik vart utkickade och vi vandrade vidare.
Kom hem runt sex tiden till en familjekväll med completos till middag och Mr, Woodcock och Blood and Chocolate som underhållning. Rekomenderar dom båda.

Imorgon är det en ny dag som jag inte alls ser fram emot. Ser bara fram emot att träffa mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Fredagen blev mycket lyckad :D
Du är ju fan bäst på fest, right?

Oj, det var tråkigt att höra om dina kompisar :( Hoppas att det blir bättre med henne!

Mr.Woodcock är så jädrans bra, iallafall i slutet :)

2008-03-10 @ 21:55:48
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: madde

tack gadjet ;*
PUSS!

2008-03-11 @ 09:45:46
URL: http://missknox.blogg.se
Postat av: sofia

eheh, crazy fest ^^,

är det hon som du berättade om förut?
tråkigt att höra ju :(

2008-03-11 @ 13:43:19
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: Nadja

aa isas morsa :/

2008-03-11 @ 14:00:56
Postat av: sanna

Hahahha!
asså :)
så jävla skön
du är!
Jag hade jätte kul, och
hoppas att vi snart gör om
detta, men Chredis är lite
purken, så där lär vi ju inte
hamna igen.. haha men aa :)
ÄLSKAR DIG!

2008-03-12 @ 11:51:53
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0