I'm a living corpse

Varför ligger jag inte i säng än? Är trött men jag börjar ta tillbaka mina dåliga sitta-framför-datan-vanor, suck.

Skolan va ganska soft idag. MaB först ut. Trodde att lilla Madde hade övergett mig där en stund, men hon kom. Sen och stressad men hon kom ^^ Sen vart det film vid 12 tiden. Den hette nånting med "medan vi faller" eller nåt liknande. Den var på franska, svartvit och handlade om våldet i de franska förorterna. Brutal var den för det mesta, men helt ok att titta på ändå. Jag ger den tummen upp för att titta på i skolan.

Sofia blev visst inte frisk efter igår kväll, så hon kom inte till skolan. Får hoppas på att hon mår bättre imorn.
Värst vad folk blir sjuka då. Johanna spydde efter ledarutbildningen och Sofia mådde dåligt när jag kom hem till henne igår kväll och vart inte bättre idag inte. Jag vill iaf inte bli sjuk, så alla sjuklingar kan hålla sig borta tills dom känner sig bättre :P

Va i Handen C med mamma idag. Det var trevligt och jag orkade inte åka till träningen. Jag vill inte vara med i nån dum sketch (stavning?) och jag vill inte baka bröd, inte idag. Så jag spenderade eftermiddan med modern min istället. Några fina köp fick man också, ett linne, en tröja, en väska och lite smink.
Snackade en del med morsan. Jag tog modet till mig att säga en del av sanningen angående fredag kväll. Jag sa till henne att sprit antaaagligen *puppie eyes* kommer att vara inblandat, men mer än så behöver hon inte veta än tycker jag. Det enda hon hade att säga var att jag ABSOLUT inte fick dricka och inte ens smaka. Jag va bara tyst efter det. Ser fram emot att spendera fredagkväll med er tjejer!

"Dimman" 18 år idag, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0