I got run over by truth one day

Metrologerna har för en gångs skull helt rätt. Snön har kommit, eller det snöade typ i 10 min men ändå :P Något som är lite värre än att snön har kommit är att igelkottarna har vaknat från sin skönhetssömn. No good, no good at all. Utan mat så dör dom. Så jag tycker att alla kan lyda mitt råd och ställa ut ett fat med äggulor eller hundmat, eller kan det vara kattmat man skulle ge, hmm. Iaf gör det så kanske fler igelkottar överlever :)

Så helgen, ja helgen har varit lite intressant. Allas humör här hemma har gått upp och ner hela tiden, men nu så är allt bra igen, I hope. Annars så har inget hänt, bara suttit hemma och brottat ner brorsan ett x antal ggr.

Skolan börjar imorn. Ser inte fram emot det alls. Jag vill bara vara kvar hemma och isolera mig från omvärlden. Eftersom det inte är nåt allternativ så får jag väl isolera mig från omvärlden med hjälp av plugg och träning. Får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kottarna gillar tonfisk :) och grädde

2008-03-03 @ 13:30:49
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0