en rubrik är som en publik

Blandade känslor forsar igenom min kropp just nu, men mest är jag nog glad ändå ^^

Sitter i skolan med Sofia och Kajsa brevid mig och har precis fört över dagens bilder . Blåljus drog igång ordentligt idag. Först va jag i skolan kl 8 (tänka sig att jag va där SÅ tidigt) och hämta en kamera, drog vidare tillbaka till Jordbro där jag täffade Sofia sen Lena. I Jordbro C träffade vi på resten av vårt gäng. Vi delades in i två grupper och det som hände efter det är helt ointressant, intervjuer hit och dit bara.

Grupp 1: Sofia, Lena, Linnea och Tobbe.
Grupp2: Veronica, Rim och lilla jag.

Det vart ganska uppenbart vilken grupp som skulle ha "roligast". Jag tror nog jag skickade Sofia rakt till helvetet med mina blickar efter att hon delat in grupperna, ehe :P
Men skit samma, vi har ett jobb att få gjort och det kommer bli gjort. Jag fick joina Sofias grupp på slutet iaf. De satt på vårcentralen och tramsade sig, haha. Sköna människor det är alltså, kommer ha roliga två veckor med Jordbrobarnen.

Oj, nu får jag avsluta här. Ska ha samling om sisådär fem min.

P.S Måste ha med vad mitt val av rubrik har för budskap. Efter en diskussion med mina kompanjoner så kom vi iaf fram till att en rubrik är något som är ett måste att ha, men som bara finns där. Precis som en publik ^_^ That's all from us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0