försök lev i nuet nadja

Kan man känna sig mer övergiven eller. Anela är nu på flyget till Bosnien, mina föräldrar är någonstans på biljakt och jag har ingen aning om vart mina andra kompisar är. Har inte ens någon aning om vad min brorsa gör.
Om jag minns rätt så trodde Anela att Turkiet skulle vinna ikväll, eller var det kanske Tyskland minns inte riktigt. Sak samma, Tyskland vann iaf med 3-2, eller.....

I tre dagar har mina föräldrar varit ute och letat efter en bil som kan ta oss till Spanien och hem från Spanien utan att svika oss. Detta har lett till att vi inte har sett dom, inte snackat med dom (och det behövs förberedda andra saker inför resan, inte bara bilen) och så har vi inte fått något att äta. Känner mig lite föräldralös för tillfället, jag saknar mina föräldrar :( Med lite tur så har dom hittat en bil idag.

Pratade en kortis med Sofia på msn idag. Hon var hur seg som helst, men nu vet man iaf att hon lever. Hon lovade också att hon skulle ringa, men icke det gjorde hon inte. But I can't blame her :) Fick ett samtal från Kajsa också, snacka om att jag blev glad att höra från henne. Och imorgon kommer hon hem :D
Känns inte som om sommaren vill komma riktigt. Tror jag och solen blev riktiga rivaler efter min "superfina" bränna tidigare. Längtar till Spaniens sol och värme där jag kommer att få en FIN bränna, hehe.
9 days left!

Jag vill verkligen hinna med så mkt innan jag åker. Känns som om tiden inte räcker till och att när jag kommer tillbaka så är sommaren över. Varför har jag stängt in mig i en värld där allt ska hända nu, direkt. Det är ju inte så att personer eller vissa chanser komma att försvinna för att jag inte tar tag i det nu, eller? Det hela börjar kännas lite scary :S

Madde och Sanna jag måste få träffa er pronto. Måste få vara med om något som brukar finnas i min vardag.

Ron Pope - A drop in the ocean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0