dirtbridgekvinna skrämms

Igår blev Anela 18 år, G R A T T I S! :D
Saknar henne grymt mkt och tycker att hon fan borde ha varit hemma på sin födelsedag.

Så vad har jag varit med om för äventyr nu då, jo...typ INGENTING! Eller jo kanske lite ändå :P
Igår så följde jag med Kajsa in till stan för att köpa en present till Tommy (som också fyllt 18). Kajsa drog med mig på mer än så, mitt i det hela bestämde hon sig för att nästan svimma. Hon mådde jätte dåligt, såg inget och ville spy. Fick ringa efter väktare som enligt personalen kunde första  hjälpen. Säger bara att NK's väktare suger på första hjälpen, dom gjorde inte ett piss. Men snälla var dom ändå. Efter att Kajsa fått lugna ner sig, fått i sig en värktablett och vilat en stund mådde hon någorlunda bra igen. Så snälla kvinna skrämm inte upp mig sådär igen.

Kom hem packade och drog hem till Kajsa. Bytte om, tog bussen och hamnade hemma hos Tommy.
Det var trevligt, det var det men kanske en aning segt så vi drog hem efter ett tag. Nu när vi ändå var pepp på att gå på fest så hörde vi av oss till käraste Sanna som drog med oss till Svartbäcken på fest. Där var det en aning mer röj kan jag ju säga. Sanna och Hanna gick hem efter ett tag, tråk ju. Sen vid två tiden fick jag och Kajsa springa runt i Svartbäcken för att hitta den förbannade busshållplatsen. Så svårt var det kanske inte, men när lilla jag är ute på okänd mark i mörkret är allt svårt och läskigt.
Trevligt folk och skön stämmning var det. Synd bara att vi vart anklagna för att ha stulit en martini flaska. Det löste sig till slut ändå.

En lugn men rolig fredag med dom bästa helt enkelt!

(Ca. en vecka kvar till Spanien nu)

Kommentarer
Postat av: kaajssa

haha sorry Nadja :D



Jo det blev en lyckad fredagskväll till slut! :)

2008-06-28 @ 14:32:40
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: Catti

Oj :O läskigt! tur att det inte hände nåt allvarligt med din kompis då :)

blöö människa som ska lämna mig om en vecka =(

2008-06-28 @ 14:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0