låt mig njuta

Det har varit en lång helg med mkt sol som jag ännu inte har fått njuta av.

Torsdag och fredag spenderade jag med vänner och familj på tre olika studentmottagningar och ett genrep. Jag måste nog klassas som någon sorts superwoman nu för jag hann med sjukt mkt på de två dagarna.

I lördags var det uppvisning och det gick som det gick. Mer än 200 pers kom och jag glömde bort typ alla koreografierna, men det syntes nog inte. Allting vart riktigt lyckat tillslut. Efter en lång dag, kväll, natt och morgon kom vi äntligen hem, runt åtta på söndagsmorgonen ungefär. Nu när jag har tömt bagen på allt vi tog med oss i lördags har jag upptäckt att jag är en klänning, ett linne och en tub hårgele fattigare. Sorg. Det fattas säkert en massa annat också, suck. Förhoppningsvis har någon tagit med sig det hem och lämnar tillbaka allt sen.

Söndagen vart en riktig slapp dag med pizza till middag, mums. Och idag hoppas jag att vi var lediga från skolan, för jag stannade iaf hemma :P

Sofia och jag drog vid fem tiden hem till Kajsa där hon och Emmelie väntade på oss. Vi låg på Kajsas baksida och schtekte under solen som var kvar, alltså ingen sol alls. Imorn blir det en riktig schtekar dag på Rudan istället ^^ Det ska bli riktigt chill

Inföskaffade nya solglajjor också eftersom ett par försvann på bussen i tordags (Effes fel) och de andra vart förstörda av en full Timo (eller kan det kanske ha varit av en full Kajsa ^^)

/ N

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Skyll på mig bara :D

2008-06-03 @ 17:38:55
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: nadja

ja jag skyller på dig hehe ^^

2008-06-04 @ 21:39:42
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0