livet är en fest

Det går bara längre och längre tid mellan varje blogg inlägg, men jag jobbar på det ska ni veta!
Det måste vara värmen som får mig att vara på ett icke blogg humör, men man ska inte klaga på vädret.

Så har haft i stort sett en hel vecka ledigt och imorgon är det skolavslutning, glädje!
I tisdgags, förra veckan, tog Sofia och jag ledigt från skolan och åkte till Rudan med Kajsa och Emmelie. Det va chill, låg i solen i typ 6 timmar! No good, no good at all. Jag har nu hela veckan fått kämpa med mina fula bränna istället -.-

I torsdags var det studentdags. Alla våra kära treor tog studenten och jag känner att saknaden är stor nu när jag sitter här i skolan :( Städade igenom skåpet och hittade en massa saker som påminner om dom. Come back dumma treor! Ska antagligen träffa Danne och Viktor nu i veckan ifs ^^

I fredags var det national dag och den spenderade jag med familjen och dansgruppen. Uppvinsning i Jakobsberg och efter det i medis kyrkan. Det är verkligen bokstavligt talat heaven att uppträda där. De har alltid en massa god mat att bjuda på. Fast det vart mest bakelser den här gången, mums!

Lördagen spenderade jag med samma trevliga människor. Vi åkte ut till Nicksta och badade. Solen stekte men vattnet var askallt. Inget man hade räknat med kan jag säga. Det var hur trevligt som helst och sen drog jag och ett gäng iväg till bussen lite tidigare än de andra. Måste bara säga att det inte alls är roligt att pendeltåget mot Nynäshamn är avstängt. Hur fan kan inte en enda människa veta hur man kommer till Nicksta med buss, inte ens busschafförerna eller sl.se visste! Vilket cp system.
När jag tillslut kom tillbaka till Jordbro åkte Sofia och jag hem till Kajsa där vi gjorde oss iordning inför Dannes tungelstafest. Musiken hördes ända till busshållplatsen där vi gick av. Vilket röj, trodde jag, men så var det inte alls. Vi kom fram och det fanns väl sisådär 20 pers där kanske och det räckte alldeles perfekt. Allt var hur bra som helst, människorna, stämmningen, vädret! Det var en "kväll-natt-morgon"-fest med jacuzzi badande och slutligen bastu med Bosse. Måste göras om big times :)

Och nu sitter jag här i skolan med Madde brevid mig som väntar på att jag ska bli klar. Jag kunde lika gärna ha legat kvar i sängen för vi har nämligen INGA LEKTIONER!!!! Nä nu slutar jag innan jag får ett raseri utbrott.

/N

Kommentarer
Postat av: madde

denna skola suger dase (vilket också de där jävla ersättningsbussarna gör..)

2008-06-09 @ 10:25:16
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: kaajssa

Skön vecka gumman :D

2008-06-09 @ 10:29:45
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: Catti

Alltid lika mys med gruppen spec. med underbara nadja ^^,

men bussresan till pendeln vart ju inte så farlig... hihi =)

2008-06-09 @ 16:10:32
Postat av: Catti

Alltid lika mys med gruppen spec. med underbara nadja ^^,

men bussresan till pendeln vart ju inte så farlig... hihi =)

2008-06-09 @ 16:12:05
Postat av: Catti

Alltid lika mys med gruppen spec. med underbara nadja ^^,

men bussresan till pendeln vart ju inte så farlig... hihi =)

2008-06-09 @ 16:14:18
Postat av: Catti

oj kul att jag skickade tre gånger hahaha

2008-06-09 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0