they just walks by

Dagarna går och går och snart är det äntligen dags :D Bara F E M dagar kvar nu!

Sitter och väntar på att Kajsa ska bli klar och sen drar vi iväg till Handen. Eftersom jag fortfarande inte ringt min handledare så ska vi åka dit för att prata med henne istället. Och så ska jag försöka byta till Kajsas grupp. Wish me good luck.

Har fått brev nummer 2 från Pliktverket nu angående lumpen. Vet fortfarande inte om jag vill göra det eller inte, men ska antagligen göra lämplighetsundersökningen iaf. Vad kan det skada liksom, jag har ju ändå inga skyldigheter om jag gör det.
Kom på att det snart är dags för Danne att åka iväg till lumpen. Vet inte riktigt när han gör det, men önskar dig lycka till! :)

Fick en ganska så bra fråga från en viss person häromdan. Varför bloggar man egentligen? Och jag hade inget bra svar at all. Varför gör man det egentligen, varför sitter man och skriver om vad man gjort om dagarna. Makes no sense nu när jag tänker på det, såå jag ska sluta tänka på det för annars kommer det här bara verka så dumt. Men ah, du kan ju kanske skriva lite själv och försöka komma på vad det finns för nytta med det hela :P

Men ska skriva en kort resumé om vad helgen har haft att bjuda på.

När jag kom hem i lördags så va det inte en kotte hemma. Eller jo brorsan, men han gills inte. Jag pratar dåra om mina föräldrar som sticker iväg lite hur dom vill utan att säga till. Och så klagar dom på att jag sticker iväg hela tiden. Fy skäms på dom. Fick reda på att dom va på jobbet tillslut. Dom kom hem, vi gick, skjutsade farsan till Grönan och åkte sen vidare till Tines kalas. Hon har blivit så stor och jag har saknat mina små monster till kusiner så mkt. Träffade på Gabbie och hennes sambo som jag inte sett på ett braaa tag. Grattis till studenten! Och Ante va där också, ah han gamade på som vanligt hehe.
Efter ett tag drog vi vidare till Jakobsberg där mer god mat och tårta väntade hos Vivi som har fyllt 15! Grattis på dig. Och där träffade man också på folk som man inte träffat på ååår. Har saknat alla grymt mkt.

Igår så var det ju söndag. Vi åkte till den katolska kyrkan för första gången. Kände mig hur lost som helst, är ju så van vid andra saker. Där träffade man på många man kände och dom drog med oss till Fiskis. Det är ju Copa America nu, men vi kom sent så allt hade redan slutat. Träffade min tönt som jag inte träffat på länge. Ett år sen jag träffade honom för första gången nu. Wow, det är vårt 1-års jubileum! Haha.

Så a, det var vad jag hade att säga. Mina korta resumeer verkar bara bli längre och längre, haha. Men sak samma ^^
Just ja, SPANIEN VANN EM!

/N

Kommentarer
Postat av: madde

man bloggar för att ha kvar det sen när man är gammal och rynkig!

2008-06-30 @ 13:37:32
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: nadja

tack madde, inte dåligt svar alls :)

2008-06-30 @ 13:39:12
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: Catti

naaw ett års-jubileum med tönten : )sweeet ^^

Visste inte att du skulle göra lumpen kvinna? :O

2008-07-01 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0