sommarlov

CONGRATS SWEDEN 2-O! Inte illa :)

Nu är det efterlängtade sommarlovet här som alla säger. Och det är det minsann verkligen!
Betygen är kanske inget att skryta med, men jag ska försöka göra bättre nästa år, för nästa år TAR VI STUDENTEN! :D
Jag gäspade, skrattade, överröstade och grät mig igenom årets skolavslutning.
Gäspade för att vissa låtar va såå tråkiga
Skrattade och överröstade folk när det var "allsång", ett riktigt fiasko enligt mig.
Grät när en musik etta och en lärare sjöng Turn Around. Jag var inte den enda som gjorde det heller.

Efter showen åkte Sofia och jag till Haninge C och gick en kort runda där. I Jordbro märkte vi att hon varit duktig och tappat bort sina nycklar, så jag var snäll och välkommna in henne till mitt hem. Där kollade vi på "How to find a husband", grymt bra program måste jag säga. Sen klippte jag hennes icke fagra hår som nu tack vare mig, mäster frisörskan Nadja, är fagert.
Hade en liten nära döden (som-i-tumba) upplevelse. Inte alla vet om den historien så här kommer en liten kort resume för att förstå dagens upplevelse.

När Sofia och jag praktiserade i Södertötns hantverksgymnasiet i Tumba för 3 år sedan, bestämde vi oss en dag för att åka inlines dit. Resan dit gick hur bra som helst, men desvärre inte resan hem. Vi hade, utan att veta om det, ställt oss på en ganska så brant backe som slutade med en kurva och sen en bilväg. Så vi åkte ner sakta till en början och sen hade vi en fart som var omöjlig att stoppa om man typ inte slängde sig i gräset. Fast det tänkte vi inte på då utan fortsatte åka utan att veta om faran som väntade oss. Slutade upp med att Sofia lyckades svänga ut på bilvägen och blev nästan påkörd, men jag slutade upp mitt på bilvägen och kvarts medvetslös. Lyckades fatta vad som hänt tidigt nog för att flytta mig från bilvägen innan en bil kom.
Och idag så hände ungefär samma sak. Vi åkte inlines mot VH, vi fick upp en massa fart av en backe som egentligen inte är en backe och den slutade med en bilväg. Plus, när vi åkte hem igen var vi tvugna att åka ner för den mest branta backen i Jordbro. Vi lever tack och lov fortfarande :P

Ja, hade våra redovisningar på ledarutbildningen idag. Alla hade självklart gjorde väärsta arbetet förutom jag. Men Torkel toppade allt, han hade en kalasbra PoverPoint presentation. Orka vara duktig liksom :)

En kalasbra dag har det varit iaf
/N


Kommentarer
Postat av: madde

nästa år, då jääävlar blir det röj!

2008-06-11 @ 00:09:39
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: kaajssa

haha, kommer ihåg när ni berättade det! Klantskallar :D



Joo nu är det sommarlov => RÖJJ!

2008-06-11 @ 12:05:24
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: nadja

neeej, vi är inte klantskallar, vi är jordbros jackass kvinnor stolt

haha

2008-06-11 @ 12:36:57
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0