you got me hooked

Shnas 18-årsfest vart riktigt lyckad. En massa trevligt folk som man inte träffat på länge, och andra som man aldrig träffat alls. "Fia" och Kazam var ju ändå skönast. Dom höll mig sällskap efter att Sofia, Anela och Kajsa gått. Shnas, det här får vi göra om. Hoppas vi får flera år tillsammans <3

Efter att ha fått bara 4 timmars sömn gick jag upp och smög mig sen ur Shnas lägenhet. Går man sen vilse till Handen C måste man fan vara trött . Idag var det gudtjänst + "kröning" av ledare. Har verkligen inte hittat det korrekta ordet för det så kröning får duga :P Grattis till oss som våren 08 blivit ledare !

Kom hem och såg att min säng blivit helt totalt vandaliserad av Rickard, Omar och Fabian. Allting ska visst hända i min säng ja. Men what happens in Nadjas säng stays in Nadjas säng, och där har vi nåra exempel ;)
Efter att ha sovit nåra timmar vaknade jag och kände mig helt sysselös. Jag kunde ha städat rummet, packat inför imorn gjort nånting men jag lyckades inte att få mig till att göra det. Runt fem tiden ringde jag iaf  Sofia och Anela och dem följde gärna ut på en promenad i vackra Jordbro. Vi gick runt och snackade om gårdagen och om sommaren. Anela kommer garanterat att komma hem med en ring på fingret, om hon kommer över huvud taget. Vi drog sen vidare hem till mig där vi spelade Guitar Hero och hade en mkt sexig konversation med en viss sexig Nicklas, haha. :')

Imorgon bär det då av till Silja. Hoppas på fint väder så jag kan passa på att få tillbaka min bränna nu när jag har solkräm att skydda mig med..
Oh my, kommer inte att träffa Sofia förän i augusti igen, och sen åker Anela bort och sen Kajsa. Jag åker iaf ungefär samtidigt som dom, men sen åker Shnas när vi kommer hem. Orka sånt, ska försöka passa på att vara med mina darlings som är kvar under tiden.


Känner mig riktigt extra känslig. Vet inte om det är för att min mens kan vara påväg eller om det är något annat. Det kanske är alla hormoner som kommer fram nu lagom till sommaren, inte okej kan jag säga. Har kännt för att gråta nåra tusen ggr nu i helgen och har fällt nåra tårar vissa gånger också. Ibland skulle man allt vilja vara kille, jag skulle vara en helt underbar kille! Jajamensan. Men nu är ju så inte fallet, så killar va snälla mot mig. Det gäller självklart för er tjejer också.

Ska packa vidare, men va inga främlingar. Ni får gärna ringa eller smsa mig ^^

you told me, come and take a look inside

Kommentarer
Postat av: madde

jag kommer att sakna dig!

2008-06-15 @ 22:52:06
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: anelaaa

"Anela kommer garanterat att komma hem med en ring på fingret, om hon kommer över huvud taget."



tack för att du älskar mig så mkt...haha

2008-06-16 @ 02:05:46
URL: http://nellss.blogg.se/
Postat av: nadja

men madde vi ses väl innan ni åker. jag kommer ju hem på onsdag igen :P



och anela, du vet att jag ääälskar dig :P

2008-06-16 @ 02:30:38
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0