turn around

Every now and then I get a little bit breathless, and I dream of something wild
Every now and then I get a little bit helpless, and I'm lying like a child in your arms
Every now and then I get a little bit angry, and I know i've got to get out and cry
Every now and then I get a little bit terrified, but then I see the look in your eyes...
Turnaround, bright eyes Every now and then I fall apart


Varför ska det vara så svårt. Orkar inte vara så sårbar som jag är just nu. Vill bara backa tiden och göra vissa saker ogjorda. Eller nej, jag vill ha en viss person här. Jag vill ha någon som unbreakar my heart.
Det här är ännu ett dumt i-landsproblem.

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Det är inte ett dumt-I-lansproblem :/ Det är inte du som går mista om något, utan han! Du vet att vi finns här för dig gumms :) Kramar kan ge dig hur många som helst eftersom mina råd suger -_- Nåväl, du vet vad jag ska igår om det andra alternativet, tycker du ska ge det en chans!

2008-06-11 @ 12:11:33
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: nadja

dina kramar kan man aldrig få nog av ^^

jag vet, hoppas bara jag också får en chans på den fronten

2008-06-11 @ 12:34:55
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: sofia

Det löser sig ska du se.

Du förtjänar en kille som gör det där lilla extra för dig. Kärlek ska vara ömsesidigt och fint.



Nackdelen är att man får låta det ta sin lilla tid. Sen, när du minst anar det, vips.

I slutändan är det värt :)



pussz0r

2008-06-11 @ 13:36:16
URL: http://grain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0