guess who's back

Hejsan alla söta glada :D
Nu är jag hemma igen och det känns såå skönt. Fast det har varit tre helt underbara dagar uppe i Siljan.
Fem timmar tog det att komma dit och vi blev mottagna av helt underbara människor. Servicen var bra, utsikten var mer än bra och stugorna var mysiga ^^, I couldn't have asked for more, eller jo lite mer värme kanske. I tisdags så drog vi runt nio tiden iväg på en vandring, en vandring som var 3 mil! Kan ni fatta att vi gick 3 mil med packning på ryggen i ösregnet. Vi var ett tappert gäng tyckte vår guide Rolf. På kvällen samlades vi alla efter ett dopp i poolen runt lägerelden och åt hajkbananer, skrubelurer och sjöng. Ett mysigare gäng måste man allt leta efter.

Så nu sitter jag här och har värk i ben och rygg efter lägret och bara funderar.
Jo just ja, kom ju hem till Jordbro med en dirtbridge kvinna mindre. Sofia har nu åkt till Ryssland och vi ses inte förän i sugusti, sorg. Och Kajsa ska åka till Dalarna idag, eller har jag fel. Jag har nu sorg i mitt hjärta :(

Kommentarer
Postat av: johanna

du gick inte alls tre mil, du vill bara låta duktig ^^ vi behövde faktiskt bara gå 1.5 mil! :P

2008-06-20 @ 00:38:11
URL: http://makemusicnotmissiles.blogg.se/
Postat av: nadja

tyst med dig johanna. du har inget att säga till om. vi gick 3 mil punkt slut ! haha

2008-06-20 @ 00:56:34
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: kaajssa

haha synd :P

2008-06-25 @ 16:09:14
URL: http://ajsela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0