nu bär det av

Klockan är 1:40 och det är mindre än 2 timmar kvar tills vi sitter i bilen påväg från Dirtbridge.
Kajsa ligger just nu i min säng och typ...sover? :P Och Taner diskuterar nåt med min brorsa. Känns så skönt att dom är här innan vi åker, kommer sakna alla såååå hemskt mkt känner jag nu.

Fixade det sista imorse och sen drog vi för att inhandla såna onödiga saker som man ändå behöver till resan. Hamnade sen i Rålis med Nuevo Peru där vi firade Omar. Grattis!
Andra födelsedagsbarn:
Simon 16 år
Agneta, gammal!

Vem försöker jag lura egentligen. Här sitter jag och försöker skriva ett trevligt sista inlägg innan jag åker, men jag är för uppspelt för det. Kan ju inte ens pricka rätt tangenter. kjhsafjbljdbvsö, se bara :P

Innan jag börjar avrunda här så ska jag bara säga att jag älskar min broder Fabian. Är ganska så säker på att jag haft ett inlägg om honom innan, men nu så hör man hur han klagar om att han aaaaldrig nämns. Ofta att han aldrig nämns liksom.

Så, nu ska jag gå och väcka Kajsa och så ska jag fixa lite music till min mp3. Wish us good luck och ha tre trevliga veckor utan oss syskonen Villarreal! Kommer sakna ALLA!

Jag säger inte farväl, bara vi ses!

Nu är kl 1:50 och vi är tio minuter närmre resan. Intressant eller hur?

Kommentarer
Postat av: kaajssa

saknar dig redan :'/

2008-07-05 @ 11:04:05
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: madde

JAG SAAAAKNAAAR DIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!1

2008-07-09 @ 09:39:14
URL: http://missknox.blogg.se/
Postat av: Cath

saaknar er pruttisar!! <3<3

2008-07-09 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0