we'll get by

Today was a good day. Kändes som om en tyngd lyftes bort från mina axlar. Allt gick så bra, det liksom bara rullade på oavsett om det var bra eller inte. Matte provet gick bättre än förväntat, Stefan dampade inte ur för att jag inte hade en bild att sätta upp och ah, fast jag inte gjorde saker som jag egentligen ville göra så gör det inte så mkt. Det kommer en morgondag. Imorn är det en ny dag och man kan få en ny chans :)

Sofia och jag spenderade eftermiddan hemma hos mig. Vi prövade varje plagg jag äger. Det var nice. Sen hade vi en diskussion med min farsa om killar ! Ja det var en intressant diskussion, hehe. Det fick mig att tänka på hur det är för mig nu. Vad jag egentligen tycker och känner när det gäller det området.

Nu så har vi känt varandra i sex år Sofia :D And I don't regret a moment of it!

Ska försöka sluta tänka så mkt om vad andra tycker och tänker. Jag ska stå på mig själv och take some action. Prövningstiden börjar imorn med kläderna som offer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0