This is the new shiet

Så då var första dan i skolan över. Inte så jobbig som jag trodde, tog rast halva dan så ^^
Jag kom upp imorse också, men jag kände av det ganska rejält sen när jag väl kom hem och fick sitta ner ordentligt. Fick liksom en rejäl dos av extraenergi på slutet av skoladan. Så Kajsa och Emmelie med två 'm' fick en händelserik resa hem, det va roligt, jaaa xp

Va meningen att jag efter skolan skulle träffa Kajsa och ta en promenad. Vi skulle dra med Sofia ut också, men hon ville inte och Kajsa somnade så det vart inte av. Jag orkade inte sitta hemma och göra ingenting så jag ringde Johanna och hon kom över och höll mig sällskap ett tag. Med henne har man alltid roligt, haha. När jag skulle träffa henne så träffade jag också på Tintin, Johan och Keba. Känns som åratal sen jag såg dom sist.

Jag känner mig så optimistisk, hoppas det håller ett bra tag den här gången. Ska låta allt komma som det kommer och inte dra förhastade slutsatser. Det är bara det som gör att allt går fel. Hoppas att ni får ta del av min "optimistiskhet" snart. Och ni andra, förstör inte det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0