keep on walking

Ja så har det hänt igen. Haninge kommer bara att få ett sämre och sämre rykte för varje dag som går. Halva Haninge C va idag avspärrat för dom misstänkte att det fanns en bomb någonstans. Och så får man veta att en värdetransport blev stulen, det var så bomben kom in i bilden. Exakta detaljer vet jag inte, men dom flesta har antagligen hört om det på radio redan. Haha, men roligast va ändå att ingen brydde sig.

Folk: Varför har ni spärrat av här?
Vakten: För vi misstänker att det finns en bomb.
Folk: Jaha, men när tänker ni öppna affärerna igen då? *irriterade*


Haha, ingen fick panik eller brydde sig om att dom i vilken sekund som helst kunde sprängas i småbitar. Folk kan vara helt knasiga ibland.

Dagen har varit ganska chill annars. Kom sent till skolan. Sket i svenskan och sen sket vi i resten av dagen också. Niklas va sjuk så vi hade nåra timmars håltimme tills den andra lektionen. Spenderade typ halva dan nere i matsalen med varierande människor. Sofia och jag hade druckit en kopp kaffe var och blev typ helt hyper. Så när jag satt och käkade så ville hon mata mig, vi kommenterade människors kläder som riktiga experter. Och ja, kollade lite extra hit och dit ;) Drog till Handen som tidigare nämnt med Kajsa och Sofia. Gick runt lite, drack latte och sen drog vi till Jordbros ny öppnade secondhand. Grymma grejer finns det faktiskt att hitta.

Ska ringa Sofia nu och se när jag ska gå över till henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara dag :D

2008-01-31 @ 21:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0