gomorron sverige

Glömmde bort att skriva om Sofias och min dag inne i stan igår, så jag tar en snabb genomgång nu istället. Va inte där så värst länge eftersom vi åkte ganska sent, men roligt hade vi. Träffade på en massa folk som vi aldrig trodde vi skulle träffa just där och just då. Kom inte så värst långt heller. Va minst en timme i varje affär så, ah. Nåra bra fynd gjorde vi nog också, inget som jag tar upp nu (tror inte nån är intresserad anyway so.) Sen så hade vi en diskussion om vårt missbruk av läkerol (hon) och choklad (jag). Ja vem som vann den disskusionen får vi nog aldrig reda på :P

Tränade med morsan sen också. Fick inte nån extrem träningsverk som jag trodde jag skulle få. Min handled däremot fick ta en massa stryk. Kan knappt röra den -> tar tusen år att skriva det här -> många kommer få lyssna på mitt klagande idag -> jag kommer vara glad, dom andra... INTE! Muaha

Ska dra och göra mig iordning så jag kommer iväg till skolan nån gång,
Peace, Love and ajöss


Jungfrun 23. augusti - 22. september
En bekantskap, som du annars trott hörde till det förgågna,
kan plötsligt få betydelse igen med förnyad förtjusning.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag vann diskussionen, säger vi :P
stantrippen var chillpernill :)

2008-01-29 @ 22:12:18
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0