feelin good now

Det har varit en lugnare dag idag. Allt jag kände igår tonade ner sig, för jag vet att allt kommer att funka. Det är ingen ide att stressa upp sig som min kära fader brukar säga. Jag blir bara en total bitch när jag gör det >.<

Skolan var helt ok. Skulle ha fotat den där j*vla uppgiften, men det blev inte av riktigt. Får se hur det blir imorn helt enkelt. Sofia och jag hade vår promenera-runt-skolan-tusen-gånger-dag idag när vi försökte tänka ut vad vi skulle fota. Haha vilka adventures vi va med om idag då. Att försöka snacka "teckenspråk" med Lelle var nog bäst tror jag, eller iaf roligast :)

Nu ska det pluggas till matteprovet. Och så ska jag försöka slita morsan från Guitar Hero, hon har blivit som besatt O.o Hon är så söt när hon spelar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0