sometimes solutions aren't so simple

Var hos studeivägledaren igår och pratade om mina ind. val och ah, min framtid i stort sett. Har ju varit så himmlans osäker på om jag valt rätt med att gå media. Men efter besöket hos henne så såg jag allt med nya ögon. Jag tänker för taktiskt och oroar mig ständigt för hur det ska gå för mig i framtiden. Alla vekar ha en plan på hur deras framtid kan se ut , men jag har verkligen ingen aning. Jag lever för dagen liksom, hur ska jag då kunna veta hur jag vill leva senare. Allt är bara fantasier i mitt huvud. Kommer jag ens att lyckas med mitt liv?
Ett tips som jag fick av henne va iaf att jag ska tänka mindre taktiskt och mer realistiskt. Så nu så är valen för ind. val inför 3:an gjorda. Är nöjd med mina val faktiskt, men får hoppas på att jag får mina första handsval bara.

A modul : Matematik C
B modul : Ensemble B

Musik är bra för hjärnans utveckling och hjälper själen att finna lugnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0