only the time will tell

Tiden går allt för snabbt. Det är verkligen sådär att jag inte håller reda på vad det är för dag, datum eller vecka. Tiden räcker inte till till allt som jag vill göra, men jag försöker så gott jag kan.

Helgen har varit lugn, väldigt skönt måste jag säga. Jag har fått sova ut ordentligt och så.
Träningen gick bra as usual. Dannie kom dit och åkte med hem till oss. Jag va allmänt osocial och irriterade mig på allt som han och min kära brorsa hittade på. Jag behövde sömn och choklad men just då fick jag ingetdera! Så vem fick lida om inte dom.
Peppe o co gjorde oss en kort visit idag. Va så länge sen som jag träffade småtjejerna. Lika underbara och hyper som vanligt :D Hoppas att allt är bra med dom och med resten av deras familj <3

Hade glömt bort vad jag hade lovat Anela att göra tills Kajsa påminde mig idag. Hmm, får se om det blir av but I have been doing some thinking. Om jag lyckats göra det förut varför ska det inte gå att göra det nu. Och förra gången va det lite jobbigare så, ah. Får se hur det blir som sagt.

P.S Plåtningen i onsdags gick som sagt mkt bra. Och det tyckte även vår lärare Stefan och chefsredaktören Petra :D Och på tal om p.s så hade p.s I love you biopremiär i fredags. Nån som vill joina mig på bio?

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Jag tycker du ska göra det :) Tror du kommer må mycket bättre efter och om det klantar till sig för du ta ut din ilska på mig!
Jag vill gå på bio, när kan du ?
Puss

2008-02-17 @ 22:40:57
Postat av: sofia

vad var det du skulle göra? :o

jag skulle henkat på bio, om jag hade cash.

2008-02-18 @ 18:20:03
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0