love to the people

Tandläkare suger. Dom vet aldrig vad dom ska göra -.- Va jätte duktig, trodde jag, och kom 20 min tidigare till Folktandvården i handens närsjukhus. Men neeej nej inte ska jag vara där inte, jag skulle till Handen terminalen, surt. Men jag kom fram till slut iaf efter att ha gått igenom vind, eld och livsfarliga broar och all sån shit med KLACKAR. Dom tog nåra röntgen bilder så va allt klart. Onödigt kanske?

Sitter på MUM-lektionen och bloggar, det gör även Sanna och Madde XD Sen ska vi planera hur vi ska rymma från lektionen ner till matsalen. Sofia, den tönten, har fortfarande inte kommit till skolan typiskt hehe. Hon är på väg iaf.

Just ja, idag är det alla <3-dag också. Så ha en trevlig Alla <3-dag på er! ^^
Nu ska vi ner och käka spagetti och kötbullar a lá Lady & Lufsen

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, vart kom elden ifrån?
spagetti och slufsen ju.

och... JAG FÖRSOV MIG FAKTISKT! eheh

:*

2008-02-14 @ 15:20:02
URL: http://grain.blogg.se
Postat av: kaajssa

stakarna :/ men det gick ju bra till slut :)
Vi ska ha en trevlig kväll nu!

2008-02-14 @ 15:36:20
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: Nadja

haha ja du, den kom från mitt inre. min inre flamma u know ;)

2008-02-14 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0