goder afton mitt folk

Nu så känns det betydligt mkt bättre, men jag kan få ett bakslag när som helst.
Sofia kom aldrig till skolan så jag fick sjunga själv! Det lät ju en aning förskräckligt, men det vägrade killarna och Johanna medge för mig. Hade sällskap med Nathalie på bussen efter att vi sprunigt maratonloppet för att hinna med bussen. Det var en helt ok ensemble-dag.

Nu så har jag, nästan, precis pratat klart med Sofia på tele. Innan dess snackade jag med Kajsa i nån timme också. Kommer sakna henne, men tiden kommer gå snabbt. Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till Scrubs.

Måste bara få skriva lite nadja-klagomål. Jag har så j*vla ont i hela kroppen! Nu känner jag mig lite mer som mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0