friluftsdag

Friluftsdagar är så sköna. Man kan i stort sett göra vad som helst. Antingen närvara på någon aktivitet eller sova bort hela dagen. Men är man närvarande får man se ut och vara precis hur som helst. Älska! Tipspromenad va vad som gällde för oss idag. Gick med Sofia, Madde, Farry och Pelle the man.

Måste tacka Maddes kära moder ännu en gång för gratis-klippningen. Det va jätte snällt verkligen. Och btw, jag blev über kär i deras lägenhet. Jag ska flytta in dit har jag bestämt, så förbered dig Madde på att ha mig som inneboende ^^

Dagen avslutades med en mysig middag lagad av Sofia, Sanna och mig. Korv specialare á la oss blev kvällens rätt. Efter att vi ätit kom Kajsa och Anela med chips och Cola. Kvällen fortsatte med Guitar Hero III och tramsande framför kameran. Tack så mkt för en trevlig kväll tjejer <3

Imorn är det dansträning, som jag har längtat. Fast jag är småförkyld ska jag ge gärnet. Min eftertraktade kusin ska komma och hälsa på imorn och eventuellt sova över också. Ska bli najs, men måste möta upp honom inne i stan innan träningen så ska upp en aning tidigare. Men bara lite *visamedfingrarna* >_< Så ajöss med er, see ya!

Kommentarer
Postat av: Cattii

Vi kommer inte till dansen idag =(
Fiama skadade sig på basketen och jag måste göra annat :/

2008-02-09 @ 14:13:24
Postat av: madde

Haha, du får plaats :)

2008-02-09 @ 20:55:27
URL: http://missknox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0