eastmaninstitutet

Att gå upp kl 6 på morgonen för att gå till tandläkaren långt åt helvete efter en sömnlös natt suger, speciellt när det är lov.
Det gjorde fruktansvärt ont att bli undersökt av min tandläkare/käkspeciallist. Hon petade på ställen som jag inte ens visste existerade i min mun. Hon kom iaf fram till att jag troligtvis har en inflamation i vänstra käkled och jag behöver bettskena + jag måste kolla upp om jag har reumatism, igen. Det jag kom fram till var att det suger att få speciallist vård, Odenplan är jätte mysigt sisådär 8 på morgonen och jag borde verkligen inte dricka latte igen. Magont är inte trevligt.

Mitt lov har annars inte varit så speciellt innehållsrikt. Eller jo kanske lite. Va inne i stan med Sofia i måndags, det va najs. Länge sen som vi bara gick runt och hade det trevligt som vi hade det då. Typiskt bara att klackar ska göra så ONT att gå i. Sen har det inte hänt så mkt. Tränat och...hm, jo träffade typ en minidel av mina kusiner igår. Gick runt i stan med dom sen så drogs det vidare till Fiskis där Fiama hade sin födelsedags fest. Träffade mr. Mario där också, det var ett tag sen.

Solen skiner ute och jag tror faktiskt jag ska ta en promenad i min ensamhet innan jag ska dra vidare till Hallonbergen

Fimi blev igår officielt en tonåring, grattis!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Lovet blev inte som man trott, men vi skyller på vädret!
Underbar promenad :) ringer dig imorgon!
k'tisch

2008-02-28 @ 14:20:56
Postat av: amna

hoho, det är därför man har på sig sina converse när man går omkring på stan, kära du ^^

2008-03-03 @ 12:12:16
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: nadja

haha jo det kanske man ska ha till nästa gång, men sånt tänker ju varken sofia eller jag på liksom :P

2008-03-04 @ 16:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0