don't close your eyes for the world

Läste äntligen ut boken Såld. Efter typ tusen år känns det som, men jag är en långsam läsare liksoom. Jag säger det ännu en gång, läs boken det är verkligen värt det. Det känns overkligt att såna saker kan hända, men dom händer hela tiden, överallt.

Imorgon är det Alla <3-dag, så passande -.- Visst jag älskar all romantik och all sån shit, men om man själv inte får vara med om den så är det inte lika roligt längre!
Vet ännu inte vad man ska hitta på men blir nog nåt med mina kära kompisar.

Kajsa kom hem idag. Visst hon va inte alls borta länge, men du har varit saknad!

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh nej, när skulle vi läst klart den? :O

2008-02-14 @ 00:13:04
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0